De ce TrainingPlus?
Data: 09.08.2011Sau, pur si simplu, de ce training?
In primul rand, pentru ca participarea la cursuri si la alte programe prin care se urmareste ridicarea nivelului profesional motiveaza angajatul, fiind perceputa de acesta ca o investitie pe termen lung in propria persoana si o dovada a implicarii sale in proiectele viitoare ale companiei.
In al doilea rand, pentru ca este absolut necesar pentru toti angajatii, odata cu cresterea complexitatii oricarei activitati lucrative in lumea contemporana. Acestia trebuie sa fie conectati permanent la schimbarile multiple din mediul economic, orice ramanere in urma fiind aspru penalizata prin jocul concurential.
In al treilea rand, nu ne place sa o spunem, pentru ca este o obligatie a angajatorului, conform prevederilor Codului Muncii / Mai 2011.
Filosofia noastra: "Client o data, client mereu" (Chris Daffy) este sloganul pe care ne permitem sa il imprumutam, pentru ca exprima ceea ce ne dorim cu adevarat: fidelizarea clientilor nostri prin calitatea programelor pe care le livram, gradul lor ridicat de aplicabilitate practica si nivelul inalt al satisfactiei participantilor pentru notiunile teoretice dobandite.